HomeOntmoeten & meedoenVrijwilligersSteunpunt vrijwilligers

Steunpunt vrijwilligers

Het Steunpunt Vrijwilligers is de spil in het netwerk van vrijwilligerswerk in de gemeente Wijk bij Duurstede.

Het vergroten van het aantal vrijwilligers is voor veel organisaties van groot belang om hun goede werk te kunnen blijven doen. De inwoners van de gemeente Wijk bij Duurstede hebben een grote diversiteit aan kennis, kunde en inzet die beschikbaar is voor vrijwilligerswerk. Het Steunpunt Vrijwilligers brengt vraag en aanbod bij elkaar. Daarnaast adviseert het Steunpunt Vrijwilligers het netwerk van vrijwilligersorganisaties in allerlei zaken.

Voor alles over, met en ten aanzien van vrijwilligers en hun inzet kunt u terecht bij het Steunpunt Vrijwilligers!

Bemiddeling op maat

Wij helpen u bij het zoeken naar passend vrijwilligerswerk bij alle vrijwilligersorganisaties in de gemeente Wijk bij Duurstede.

De vacatures op de vacaturebank vormen slechts een greep uit de vele mogelijkheden van vrijwilligerswerk in de gemeente Wijk bij Duurstede. Bent u op zoek naar iets, dan kunt u een afspraak maken. Het Steunpunt Vrijwilligers van Stichting Binding helpt u bij het vinden van een geschikte plek. Samen kijken we naar uw wensen, vragen en mogelijkheden. Maatwerk en aandacht staan hierbij voorop.

Wilt u in contact komen met één van onze medewerkers? Mail voor informatie of voor een afspraak naar vrijwilliger@stichting-binding.nl of bel naar 0343-473070 en vraag naar Gerda van Berkel of Lisbeth Dessé.