HomeOntmoeten & meedoenCursussen en activiteitenZomeractiviteiten 2022

Zomeractiviteiten 2022

Stichting Binding is er voor u! Vrijwilligers organiseren activiteiten waar u nieuwe mensen leert kennen en leuke dingen onderneemt. U hoeft zich niet te vervelen. Ga op stap met mensen uit uw buurt, word wegwijs op internet of maak eens kennis met een creatieve- of sportgroep. U kunt bij al deze activiteiten zonder afspraak binnen lopen.

Locatie: Ewoud & Elisabeth Gasthuis, Gansfortstraat 4 Wijk bij Duurstede.(door draaideur, meteen rechts af, plein over, achterin rechts zalen Stichting Binding)

Maandag

Koersballen                       Elke maandagochtend van 09.30 tot 11.30 uur.

Dinsdag

Creatief/spelletjes             Elke dinsdagmiddag van 13.30 tot 16.00 uur.

Woensdag

Bingo                                Vanaf 14.00 uur op 20 juli en op 17 augustus.

Woensdagavond 10 en 24 augustus

Koor Confetti, woensdagavond 10 en 24 augustus vanaf 19.15 uur – 21.30 uur.

Computercafé (Locatie Plein Gemeentehuis/Bibliotheek) Elke woensdagmiddag van 13.00 – 15.00 uur (neem uw tablet, iPad, smartphone, e-reader, computer mee)/ Informatie hier te verkrijgen over ‘Cursus leren omgaan met de computer’.

Donderdag

Klaverjassen/Jokeren        Vanaf 13.30 uur tot 16.30 uur.

Vrijdag

Tafeltennis                        Vanaf 13.30 tot 16.30 uur. Een balletje slaan voor het plezier.

Fries Houtsnijwerk             Vanaf 15.00 tot 17.00 uur (achterin de zaal).

————————————————————————————————————–

Elke dag kunt u deze zomer een activiteit bezoeken, even kijken wat er te doen is in de zaal, of een praatje maken. Wilt u vrijwilligerswerk doen, loopt u dan binnen/of belt u met Stichting Binding voor het maken van een afspraak (Steenstraat 14a, Wijk bij Duurstede, telefoonnummer 0343-473070).