HomeHulp & OndersteuningZorg en begeleidingBuurtbemiddeling

Buurtbemiddeling

Buurtbemiddeling kan voorkomen dat problemen tussen buren hoog oplopen of escaleren.

Buurtbemiddeling is voor alle inwoners van Wijk bij Duurstede, Cothen en Langbroek. U kunt Buurtbemiddeling inschakelen bij beginnende huis-tuin-en keukenconflicten, zoals:

• geluidsoverlast
  • rommel in het trappenhuis of plantsoen
  • harde muziek
  • overhangende takken
  • blaffende honden
  • vernieling
  • vreemde gewoonten
  • stank van huisdieren
  • parkeeroverlast
  • pesterijen enzovoort…

Samen met de vrijwillige bemiddelaars proberen de buren zelf een oplossing te vinden voor het probleem. Door zelf met elkaar in gesprek te gaan verbetert niet alleen de relatie van buur-op-buur, maar ook de sfeer in de straat of buurt.

Meer weten of contact?

U kunt uw vraag voor Buurtbemiddeling melden bij Stichting Binding. De coördinator van Buurtbemiddeling zal dan (telefonisch) contact met u opnemen. Stichting Binding is de hele week telefonische bereikbaar. Openingstijden: maandag t/m donderdag van 08:30 tot 16:30, vrijdag van 08:30 tot 12:30.

Telefoon: 0343 – 473070
E-mail: buurtbemiddeling@stichting-binding.nl