HomeHulp & OndersteuningNAH netwerk Wijk bij Duurstede

NAH netwerk Wijk bij Duurstede

Heeft u klachten door niet aangeboren hersenletsel of heeft u als naaste van iemand met hersenletsel vragen? NAH netwerk Wijk bij Duurstede helpt u graag!

Gevolgen van hersenletsel

Na hersenbeschadiging kunnen er in het dagelijks leven klachten blijven met bijvoorbeeld lopen, praten of bij het gebruik van uw handen.

Of u merkt dat u erg moe bent en snel overprikkeld raakt.

Soms is het onthouden, plannen of overzien van situaties moeilijker dan eerst of u loopt vast op uw werk.

Ook kunnen de mensen om u heen merken dat u niet helemaal “de oude” bent. Zij moeten hiermee leren omgaan.

NAH Netwerk Wijk bij Duurstede

Het NAH Netwerk Wijk bij Duurstede is opgericht om kennis van NAH te vergroten en samenwerking tussen zorg- en hulpverleners te stimuleren zodat de zorg voor mensen met Niet Aangeboren Hersenletsel zo goed mogelijk is. Aan het netwerk zijn fysiotherapeuten, ergotherapeuten, neurologieverpleegkundigen, verpleeghuis- en huisartsen, medewerkers van Stichting Binding (zoals de consulent mantelzorg en een Wmo-adviseur) en ervaringsdeskundigen verbonden.

Het NAH netwerk Wijk bij Duurstede kan u ondersteunen bij o.a.:

• Het beter omgaan met beperkingen
  • Het weer zo goed mogelijk meedoen in de maatschappij
  • Het vinden of regelen van de passende zorgverleners
  • Het ondersteunen van mantelzorgers, familie of andere mensen uit uw netwerk om beter om te gaan met de veranderingen in uw en hun leven als gevolg van uw hersenletsel

Kijk voor meer informatie op de site van NAH netwerk Wijk bij Duurstede

Zie ook: NAH netwerk Wijk bij Duurstede van start!