HomeHulp & OndersteuningVerminder je verbruik én bespaar geld met GRATIS Energiehulp

Verminder je verbruik én bespaar geld met GRATIS Energiehulp

Snel je verbruik verminderen en dus geld besparen op je energierekening, je wooncomfort verhogen en je woning energiezuiniger maken. Dat kan met Energiehulp!

Wat is Energiehulp?

De energiecoaches en klussers van Energiehulp komen bij jou thuis langs, ze geven tips en voeren klusjes uit waarmee je gelijk energie bespaart, zoals bijvoorbeeld het plaatsen van een ledlamp of radiatorfolie.

Een bezoek van Energiehulp is helemaal gratis. Ook de tips, uitgevoerde klussen en producten zijn gratis.

Wie komt er in aanmerking?

Inwoners van Wijk bij Duurstede, Cothen of Langbroek krijgen gratis Energiehulp als zij:

• Energietoeslag hebben ontvangen, of
  • Een laag inkomen (tot 120% van de bijstandsnorm) hebben met hoge energiekosten, of
  • Een laag inkomen (tot 120% van de bijstandsnorm) hebben en een koop/huurwoning met energielabel E, F of G (Bij twijfel over de hoogte van het inkomen kan je via de projectleider Energiehulp bij de Sociaal Raadslieden terecht voor een inkomenscheck)

Gratis witgoed omruilactie

Energiehulp biedt een unieke kans om je oude witgoedapparaten (zoals je wasmachine, koelkast of vriezer) om te ruilen voor een nieuwe energiezuinig model. Voor huishoudens met een laag inkomen kan het vervangen van deze witgoedapparaten financieel niet mogelijk zijn. Daarom nodigen we je van harte uit om je aan te melden voor Energiehulp. Deze actie is gratis. Aanmelden kan t/m 15 november 2024. Meld je meteen aan, want op = op.

Reviews van deelnemers

Enkele reviews van inwoners die gratis Energiehulp hebben gekregen.

Vragen over energiehulp? Neem dan contact op met:

Claudia Klein
Projectleider Energiehulp
Mobiel nummer: 06 – 30 16 86 83
Email: Energiehulp@stichting-binding.nl

Meld je hier aan voor gratis Energiehulp en ga direct energie besparen

Zie ook:

Voorwaarden gratis witgoed omruilactie