HomeHulp & OndersteuningCliëntondersteuning

Cliëntondersteuning

Wanneer u hulp of ondersteuning vraagt bij Binding wordt er meestal een afspraak met u gemaakt voor een gesprek.

We raden u aan om een vertrouwd persoon uit te nodigen bij het gesprek. Bijvoorbeeld een familielid, of een goede vriend of vriendin. Dit is vooral fijn voor uzelf: twee onthouden meer dan één!

Onafhankelijk advies
Wilt u liever advies van iemand die onafhankelijk is, dan kan een cliëntondersteuner gevraagd worden om bij het gesprek te zijn. Deze persoon werkt niet bij Stichting Binding. Hij of zij praat en luistert mee en geeft u advies. Het kost u niets. De onafhankelijke cliëntondersteuning voor de gemeente Wijk bij Duurstede wordt uitgevoerd door Stichting MEE-UGV

Persoonlijk plan
Heeft u zelf al ideeën over wat u wilt? U kunt deze ideeën in een ‘persoonlijk plan’ opschrijven. U kunt dit plan naar ons opsturen of klaar leggen voor het gesprek. Dit is niet verplicht. U kunt uw ideeën ook tijdens het gesprek uitleggen.