HomeHulp geven aan Oekraïne?

Hulp geven aan Oekraïne?

Binding werkt intensief samen met de gemeente en Vluchtelingenwerkgroep Wijk bij Duurstede.

De gemeente Wijk bij Duurstede heeft een speciale pagina op hun website met informatie over lokale initiatieven, huisvesting en andere praktische zaken.

Er zijn veel mensen die al hebben aangegeven dat ze willen helpen. Dit is hartverwarmend. U kunt uw hulpaanbod aanmelden bij Stichting Binding. Wij zorgen dat uw aanbod wordt doorgeleid naar de juiste mensen in onze gemeente.

Heeft u een concreet aanbod van huisvesting of heeft u hier vragen over dan kunt u terecht bij de gemeente, bel naar 0343-595595.

De Rotary heeft een forum aangemaakt voor de inzameling van spullen. Heeft u een concreet aanbod van spullen plaats dit dan op dit forum.