Wijk Helpt

WijkHelpt.nl GWWIJK HELPT mogelijk ook voor u

Wijk Helpt is een netwerk opgericht om inwoners van onze gemeente te helpen bij zogenaamde individuele hulpvragen: klusjes in en rond het huis. We helpen met van alles. Soms heeft een inwoner behoefte aan iemand die af en toe een kopje koffie/thee komt drinken, aan iemand die boodschappen doet, aan hulp bij (financiële) administratie, vervoer, hulp bij het doen van de tuin, vragen over de computer, etc.. Wijk Helpt kan voor uw vraag een vrijwilliger zoeken.
Achter Wijk Helpt gaat een netwerk van vrijwilligersorganisaties schuil. Zij bedachten, dat we door te gaan samenwerken meer mensen sneller kunnen helpen. Het werkt heel simpel: u stelt uw vraag aan de centrale en die gaat zoeken naar een vrijwilliger. De centrale is bereikbaar via telefoonnummer 572000 (op maandag-, woensdag- en vrijdagmorgen), via de email op info@wijkhelpt.nl én via de website wijkhelpt.nl.

Zelf Helpen?
Wijk Helpt is ook het netwerk voor mensen die af en toe best een mede inwoner willen helpen. U hoeft geen vrijwilliger bij een organisatie te worden en mag altijd zelf weten, of en wanneer u aan de slag gaat. Mensen die zo best een bijdrage willen leveren, kunnen zich opgeven via de website wijkhelpt.nl! Iedere hulp is welkom!

Ter promotie van het netwerk maakten we ook drie filmpjes. Ze geven op leuke wijze weer, waar Wijk Helpt voor staat:

vervoersvraagje

Kapotte bel