Wij hebben u zoeken naar een passende plek!

Vrijwilliger

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Signalering netwerk

signaleringsnetwerkStille, zorgwekkende en zorgmijdende problematiek nemen een specifieke plaats in binnen onze samenleving. De gemeente Wijk bij Duurstede en Stichting Binding hebben het initiatief genomen om een Signaleringsnetwerk in te richten. Een samenwerking met alle deskundigheid binnen de gemeente Wijk bij Duurstede om de nodige zorg te verlenen aan hen die dit niet (kunnen) vragen en wel nodig hebben. Want: iedereen heeft recht op zorg!

Voor wie?
Het gaat over complexe problematiek bij mensen die hulp behoeven maar deze niet krijgen en waarvan de hulpvraag niet duidelijk omschreven is of aan wie niets gevraagd kan worden. Iedereen kan signaleren Signalen van stille, zorgwekkende en zorgmijdende problematiek kunnen worden opgevangen door iedereen. Denk daarbij aan huisartsen, thuiszorg, vrijwilligers, buren, WMO-loket enzovoort. Het signaal wordt besproken in het Signaleringsnetwerk.
Dit is een samenwerking door vaste contact personen in de vorm van professionals binnen de hulp/zorg -en dienstverlening binnen de gemeente Wijk bij Duurstede. De procedure Indien mogelijk overlegt u uw melding bij het Signaleringsnetwerk met betreffende persoon U doet melding bij het Signaleringsnetwerk en vult een registratieformulier in Zet altijd het contact dat u heeft voort Terugkoppeling betreffende de aanpak vind plaats met inachtneming van de wet op de privacyregels. Informatie, overleg en meldingen Voor informatie, overleg en meldingen kunt u contact opnemen met de Coördinator Signaleringsnetwerk Wijk bij Duurstede
E-mail: signaleringsnetwerk@stichting-binding.nl
Bezoekadres: Karel de Grotestraat 65
Postbus 66 3960 BB Wijk bij Duurstede